U heeft geen producten in uw winkelwagen.

By cynthia bos 13-12-2017 17:16

Bij Ado Bike zijn wij gek op fietsen. Wij vinden ze zo leuk dat we ze in vier winkels én online matchen aan de juiste personen. Klanten zoeken, wij helpen. Een aantrekkelijke site, met de juiste producten op de juiste plek en alles mooi vormgegeven. Om klanten zo goed mogelijk te helpen, kunnen wij jouw hulp goed gebruiken!

Je werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit:

  • Klantenservice (telefoon, mail, whatsapp, chat)
  • Bestellingen verwerken
  • After sales service

 Daarnaast zal je ook meehelpen aan het onderhoud en verbeteren van de website:

  • Producten invoeren in de website (incl. teksten, specificaties, foto’s)
  • Allerlei kleine en grote website aanpassingen, van buttons tot teksten
  • Meedenken en testen van diverse onderdelen op de website

Dit vragen wij van jou:

  • Opleiding/stage in de richting van communicatie, marketing, backoffice, webshop
  • Het is een pré als je al eens met Magento hebt gewerkt (geen vereiste)
  • Het is een pré als je al ervaring hebt met klantenservice
  • Klantvriendelijk, oplossingsgericht
  • Enthousiast, leergierig, handig

In overleg zullen we het aantal dagen per week vaststellen op 2-5. De startdatum is per direct mogelijk. Je zult aan de slag gaan in Rotterdam Lombardijen, op de grens met Barendrecht. Prima met het OV te bereiken. Wij zullen je begeleiden in het werken met het systeem achter de website en hoe je klanten te woord staat. Daarnaast doe je natuurlijk ook ervaring op in het werken in een klein en jong team met grote ambities.

Als je er naar uit kijkt om bij ons aan de slag te gaan dan zien wij jouw motivatie graag tegemoet.

Je kunt je sollicitatie sturen naar webshop@adobike.nl ten aanzien van Cynthia Bos of voor meer informatie bellen naar 010-236 2427